תקנון אתר קיטו פוקוס

ברוכים הבאים לאתר קיטו פוקוס. התקנון שלהלן מסדיר את תנאי השימוש באתר ואת זכויות וחובות המשתמשים בו. השימוש באתר מהווה הסכמה לתקנון זה על כל תנאיו. אם אינכם מסכימים לאחד או יותר מהתנאים שלהלן, הנכם מתבקשים לא להשתמש באתר.

1. כללי

1.1 האתר מופעל על ידי צוות קיטו פוקוס מבית חברת אמייזינג אופר בע"מ ח.פ 511809733 (להלן: "החברה").

1.2 התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומתייחס לשני המינים באופן שווה.

2. שימוש באתר

2.1 השימוש באתר נועד למטרות אישיות ולא-מסחריות בלבד. 2.2 המשתמש מתחייב להשתמש באתר בהתאם לכל דין ובהתאם להוראות התקנון. 2.3 המשתמש מתחייב לא לבצע כל פעולה שעלולה לפגוע בפעילות התקינה של האתר או לפגוע בזכויות משתמשים אחרים.

3. הרשמה ושמירת פרטים

3.1 לצורך שימוש בחלק מהשירותים באתר, יתכן ותידרש הרשמה והזנת פרטים אישיים. 3.2 המשתמש מתחייב לספק מידע נכון, מדויק ועדכני בעת ההרשמה. 3.3 החברה מתחייבת לשמור על פרטיות המידע ולנהוג בו בהתאם לחוק הגנת הפרטיות.

4. קישורים לאתרים חיצוניים

4.1 האתר עשוי לכלול קישורים לאתרים חיצוניים. החברה אינה אחראית לתוכן האתרים החיצוניים ואינה מפקחת עליהם. 4.2 השימוש בקישורים חיצוניים הוא על אחריות המשתמש בלבד.

5. זכויות יוצרים וקניין רוחני

5.1 כל התכנים באתר, כולל טקסטים, תמונות, וידאו, גרפיקה וסימני מסחר הם רכושה הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים שהחברה קיבלה מהם רישיון שימוש. 5.2 אין להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג או להשתמש בתכנים המופיעים באתר ללא אישור מפורש בכתב מהחברה.

6. הגבלת אחריות

6.1 החברה אינה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר. 6.2 החברה אינה מתחייבת שהשירותים באתר יינתנו ללא הפרעה, תקלות או טעויות.

7. שינוי התקנון

7.1 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת וללא הודעה מוקדמת. 7.2 השינויים ייכנסו לתוקף מרגע פרסומם באתר.

8. יצירת קשר

בכל שאלה או בירור בנוגע לתקנון זה, ניתן לפנות לצוות קיטו פוקוס באמצעות כתובת דוא"ל: support@ketofocus.co.il 

9. דין וסמכות שיפוט

9.1 על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. 9.2 כל סכסוך או מחלוקת שיתגלעו בין הצדדים יתבררו בבתי המשפט המוסמכים במחוז המרכז – נתניה בלבד.